Ugrás a tartalomra

Kosár

Az ön kosara üres

Panaszkezelési szabályzat

  • Az eladó a termék hibáiért a Polgári Törvénykönyvben meghatározott mértékben felel.

  • A vevő köteles az árut a futártól való átvételkor ellenőrizni.

  • Ha mechanikai sérülést észlelnek a csomagoláson vagy az árun, a vevő köteles ezt haladéktalanul bejelenteni közvetlenül a futárnak, és a sérülésről jegyzőkönyvet felvenni az átvételi jegyzőkönyvbe.

  • Egyúttal a vevő köteles az áru sérüléséről az eladót a kézbesítés napján tájékoztatni.

  • Ha az áru sérülését a kézbesítés napjánál később jelentik be, az eladó megtagadhatja az ilyen reklamációk elfogadását.

  • A reklamációkat haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell elintézni.